Subject: FW: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 11:40:52 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Citynet OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 11:39 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti.

Loodetavasti on nüüd kõik küsimused lahendatud.

Lugupidamisega,

Marko Neppi

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, 3 Mar 2025 17:52:21 +0000
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere

Mõned tähelepanekud projektile, milledest tulevealt palun projekti 
tulenevalt TRAM tehnovõrkude nõuetest korrigeerida:

1.	TRAM nõuete p 3.10 tulenevalt tuleb olemasolevate tehnovõrkude või 
kasutusõiguse kasutamisel projektis välja tuua andmed teemaal tehnovõrgu 
(TELIA sidekaev) paiknemise seadusliku aluse kohta, sh palun lisage projekti 
juurde ka TELIA tehnilised tingimused.
2.	Sügavus riigiteemaal ja 19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee T1 
(62401:001:1080) maaüksusel peaks olema min 1,0m, aga märkustes olete andnud 
võimaluse min 0,7m. Kuna antud maariba tuleb ka hiljem riigile, siis palun 
anda projektis (nii seletuskirjas kui ka joonisel)  täpne viide riigiteemaal 
ja maaribal kaabli kulgemisel sügavuse min 1,0m ja kaitsetoru tugevuse  750N 
kohta.

3.	Ärge lisage IKÕ plaanile KM numbreid. IKÕ plaanile lisage ka tingmärgid. 
Tehnovõrgu kaitsevöönd ja kasutusala on erinevad asjad, kasutusala on 
ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses.
4.	Palun täpsustada, kas side puhul on tegemist mikrotorustikuga või 
multitorustikuga (1 ava mitu ava?), mitu sidekappi kavandatakse?

5.	Sidekapi kohta info puudub seletuskirjast.
6.	Mis nõudeid siin on mõeldud?

7.	Puurimiskaevikute kohta info puudub tingmärkides?

8.	Tulenevalt TRAM nõuetest anda joonisel avatud kaevete piirjooned ning 
esitada joonisel katete taastamise astmeline joonis.

8. Lisage, et Riigiteemaa tuleb peale tööde lõppu korrastada. Haljastus 
taastada kasvupinnase ja murukülviga vastavalt „Teetööde tehniliste 
kirjelduste“ peatükk nr 9 „Maastikukujundustööd“ kvaliteedinõuetele ja et 
kõrvale kalded kooskõlastatud projektist on keelatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Elliko Kõiv
Sent: Monday, March 3, 2025 1:21 PM
To: 'Citynet OÜ' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere

Transpordiameti Maaosakond andis täna oma seisukoha ehk  neil ei ole 
vastuväiteid, omandiõiguseta maale seab IKÕ Maa-ja Ruumiamet.

Kui lahenduses ei ole TRAM nõuetega vastuolusid, siis edastan Teile täna 
juba ka projekti kooskõlastuse.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 19, 2025 1:15 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere,

Saadan digitaalselt allkirjastatud projekti.

Lugupidamisega,

Marko Neppi

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, 19 Feb 2025 10:43:24 +0000
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere

Palun saatke digitaalselt allkirjastatud projekt.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 19, 2025 12:34 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere,

Saadan projekti seletuskirja, IKÕ plaani ja CAD joonise.

Lugupidamisega,

Marko Neppi

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Wed, 12 Feb 2025 17:18:28 +0000
Subject: RE: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere

Meie telefonivestluse jätkuks, esitan tähelepanekud projektile:

1.	Juhin tähelepanu, et Maa-ameti kaardirakenduse kohaselt on 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee T1 (62401:001:1080) osas tegemist sihtotstarbeta 
maaga, mille pindala on ebatäpne ning omandiõiguse ulatus on 
väljaselgitamisel, st maaüksuste piiride andmetes on vastuolu.  Olete 
kavandanud sidemaakaabelliini ristuvana just selle omandiõiguseta 
maaüksusega (edaspidi maariba).

Samuti ei ole selge, kellele hakkab kuuluma riigitee nr 19101 
Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee  ja erakinnistu Tõstamaa mnt 3 vahele jääv 
maariba. Piiratud asjaõigus saab ulatuda ainult konkreetsele isikule 
kuuluvale kinnisasjale. Maariba puhul ei ole aga enne piiride kindlaks 
tegemist või maariba erastamist selge, kumb külgnevate kinnisasjade 
omanikest saab maariba omanikuks ja millises ulatuses. Palume maariba 
omandiõiguse ja piiride kindlaks tegemise / korrigeerimise osas pöörduda 
Maa- ja Ruumiameti poole.

2.	Palun lähtuge tehnovõrkude kavandamise (sügavused, kaitsetorude tugevused 
jne), sh viidake ka  seletuskirjas, Transpordiameti tehnovõrkude juhendi 
nõuetest : MA 2018-015 „ Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale 
kavandamisel“ (manuses).
3.	Koostage IKÕ plaan vastavalt Transpordiameti juhendile ja manuses olevale 
näidislahendusele ning arvestada, kui projekt sisaldab ühe omaniku omandisse 
jääva side maakaabelliini rajamist ja ühendamist teise omaniku sidekaevu, 
siis kaevus punktina lõppeva sidekaabli kasutusõiguse ala on otsast ümar 
diameetriga 1 m, alad on tähistatud selgelt eristatavate tingmärkide ja 
selgitustega.

4.	Projekti juurde tuleb lisada ka CAD joonis ja seletuskiri.

Tulenevalt eelnevast, saame  taotluse menetlemisega jätkata, kui 
katastriüksuste piiride kindlaks tegemine / korrigeerimine on läbi viidud 
ning maariba omanik välja selgitatud või kui on soov kiiremini projektiga 
edasi minna, siis tuleks projektlahendust korrigeerida, vältides 
sidemaakaabli trassikoridori kavandades maariba ala.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Citynet OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 28, 2025 10:43 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Nooruse tee side, Audru alevik, Pärnu linn

Tere,

Saadan taotluse riigimaanteele valguskaabli paigalduseks.

Asukoht Audru alevik, Pärnu linn, Pärnu maakond,

19101 Audru-Tõstamaa-Nurmsi tee.

Lugupidamisega,

Marko Neppi

Citynet OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56861634

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.